Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ophokplicht watervogels versoepeld

  • maria

    De minister zelf heeft hierover tot nu toe nog geen mededelingen gedaan.Hij heeft alleen in een brief d.d. 12-09-2006 aan de kamer geschreven:

    Het doel van de afschermplicht is het voorkomen dat gehouden dieren besmet raken met vogelgriep door wilde (trek)vogels. Besmetting van AI kan overgedragen worden via direct contact, maar ook via de mest. Om contact met uitwerpselen van wilde (trek)vogels te voorkomen is in de afschermplicht opgenomen dat de bovenkant dient te bestaan uit ondoorlatend materiaal.

    In het antwoord op de vragen aan de heer Ormel heb ik aangegeven bereid te zijn om voor praktische problemen bij hobbymatig gehouden watervogels naar een oplossing te zoeken, die zo goed mogelijk aansluit op het doel van de afscherming.

    http://www9.minlnv.nl/servlet/page_pageid=106&_dad=portal30&_schema=PORTAL30&p_item_id=130847

    Maria

  • ed

    Waarom heb je een hekel aan Aviornis Dirk??

    Het is een juiste weergave die ze geven, tenslotte zaten zei ook aan tafel bij LNV.

  • Dirk

    Een conclusie out of the blue.

    Wait and see.

  • jan

    Ik vraag me af waarom Jan voortdurend zo rellerig doet.

    Een conclusie out of the blue.

    Wait and see.

    grt jan

  • jelle abma

    Knap gevonden, Jan!

  • jan

    Die tijd dat ik me moe maakte is al lang voorbij.

    grt jan.