Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boeren een gevaar

  • maria

    Excuus, dat rode koppie moet een o zijn.

    Maria

  • Agnosticus

    Maar mijn aanzoek van 13 september gaat voor! Een beetje onder m'n duiven schieten, laat ik het niet merken.

  • Agnosticus

    Ik heb trouwens nog geen antwoord gehad, terwijl ik toch zo'n aantrekkelijke partij ben.

  • Jean-Paul

    Maria, onze Chantal schreef een maand geleden op dit prikbord het volgende ;

    “Ik heb veel onderzoek gedaan in de gezondheidszorg en ook veel onderzoek begeleid. Ik ben dus een ietsje deskundiger op het gebied van onderzoek en epidemiologie dan jij.”

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2498&i=2475&t=2446

    Goed ik hoef je verder niet te vertellen hoe vreselijk onze chantal de mist in gaat en voor aap staat met haar zogenaamde deskundigheid

    Jij laat blijken écht uit de gezondheidszorg te komen.

  • Jean-Paul

    Wie beweert dat ik een echte boer ben?

  • maria

    Arie, je weet niet half hoe veel mensen uit allerlei disciplines er onderzoek in de gezondheidszorg doen of onderzoek begeleiden: psychologen, chemici, financieel deskundigen, organisatiedeskundigen,statistici, stagaires van het vmbo, enz enz., maar dat wil nog niet zeggen dat ze verstand hebben van medische zaken!

    Maar eerlijk gezegd denk ik dat het hier gewoon gaat om een komische verschrijving die op de lachspieren werkt!En als dat niet zo is, ja dan kan het alleen nog maar een beetje dom zijn!

    Maria

  • Jean-Paul

    Een verschrijving? nou dan had ze na jou rechtzetting anders gereageerd.

    En inderdaad zal wel niet ieder bij elk onderzoek een expert zijn.

    Maar als je nu zulke basis dingen niet weet……

    Dat is zelfs voor een leek op medisch gebied met normale schoolopleiding bijna onvoorstelbaar

    Wat moet zo iemand dan hier over dierziekten komen discusseren?

  • maria

    Och, als je een varken aan z'n staart trekt….:)

    Maria

  • chantal van dam

    Nee voor jou zijn andere aanduidingen , maar die worden op dit prikbord niet getolereerd helaas.

  • chantal van dam

    Je geniet er echt van om over woorden te vallen. Het valt me erg van je tegen.

    Maar ja ieder functioneert op zijn eigen niveautje. Houden zo.