Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

katten en de vogelgriep

  • koster

    Mijn poezen hebben een buitenverblijf onder een grote den die stikvol met duiven zit.

    Ik heb geen goed gevoel over het feit dat zij lopend door de duivenuitwerpselen 's nachts weer op mijn bed liggen.

    Dit alleen in verband met eventueel besmettingsgevaar voor hen en mijzelf.

    Dierenarts heeft geen vaccin voor de katjes.

    Wie heeft advies.

    Ik heb de peizen al drie dagen opgehokt!

    Ze doen niets anders dan elkaar pesten.

  • André

    Gewoon het buitenverblijf afdekken met plastic en klaar ben je.

  • koster

    Wat een vreemde reaktie!

    Gewoon het verblijf afdekken en klaar ben je?

    Die duiven poepsekezen liggen door de hele tuin en niet specefiek onder die ene boom.De tantes wandelen dus door die tuin heen voordatze eindelijk weer binnen belanden!

    Dat zit er toch altijd iets aan die poelekes?

    Reageer je nog even Andre?

  • André

    O sorry ik dacht dat je een voliere had voor je poezen.

  • André

    je schreef toch een buitenverblijf???

  • maria

    Een afgedekte buitenren maken met een directe toegang naar het huis.De katten kunnen dan toch naar buiten zonder door de tuin te wandelen.Vraag even op het kattenprikbord hoe je zo'n kattenren het beste kunt maken.Er zijn in nederland heel veel mensen die hun katten op die manier beschermen tegen de boze buitenwereld.

    Maria

  • André

    Maria.. dit vindt ik altijd al de beste oplossing. Voor sommige een onwennig idee, maar je kunt de mooiste katten volieres maken die je maar wenst. Met klim en krap palen zitjes en slaapplekken en al wat nog meer mogelijk is en geen buur die er hinder van heeft :) Een aanrader voor alle liefhebbers van katten, en je hebt ze onder controle ook.

  • Loes

    Ik zou goede maatregelen nemen.

    misschien als het uitbreekt gewoon binnen houden

  • sonja

    http://dieren.paginablog.nl

    Daar staat dat je katten nu niet bij je duiven moet laten komen

  • koster

    Dank je wel Maria voor het leuke idee…..