Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

TAMIFLU ZELF KOPEN,REGERING LOOPT ACHTER DE FEITEN AAN!

  • Peter M

    Weet iemand of je ergens goedkope dan 80 euro Tamiflu kunt bestellen. Ik heb deze Tamiflu site al gevonden. En ik ken Dokteronline. Maar de prijs is best hoog.

  • maria

    Laat die tamiflu maar flink duur blijven!!

    De werking van het middel is nog altijd zeer omstreden en er is intussen nog nauwelijks representatief onderzoek naar de werking gedaan. Het zou bij één op de vijftien grieppatienten iets vermindering van klachten geven .Ma.w. het werkt niet prevetief en het werkt maar heel weinig curatief en het voorkomt verdere infecties niet Het remt de vorming van virus dor het lichaam iets, maar moet dan wel op het juiste moment ingenomen worden, en als je al flink verschijnselen hebt heeft het geen zin meer om het in te nemen.

    .De enige die baat heeft bij deze paniekaankopen is de fabrikant!!Je kunt je geld dus beter naar de fabrikant sturen, dan krijg je ook geen last van de bijwerkingen!

    Maria

  • peter-franken

    Ik heb vandaag een goede website gevonden, namelijk Dokteronline.com. Je kunt het product Tamiflu preventief kopen. Hiervoor kun je direct een online aanschaffen.

    Ik heb de link naar de product pagina van Tamiflu even opgezocht: Dokteronline.com

    Succes!!!!!

    Gr. Peter Franken

  • Nathalie Schoene

    Ik heb de website Dokteronline.com ook even bezocht. Begrijp niet helemaal hoe het werkt maar het ziet er betrouwbaar uit. Ik zag ook dat ze mondkapjes verkopen….Kijk maar: dokteronline.com

  • Florian Becker

    Vond via Nujij.nl de website www.tamiflupreventief.nl. Deze website heeft ook nog beperkte voorraad. Succes!

  • Marvin Deir

    Super bedankt Florian, heb de website even bekeken…lijkt me een goede website.

  • johan Rottmann

    Ik heb net even tamiflupreventief.nl bezocht….zeker goede website. Ik heb gelijk besteld en kreeg direct een nette bevestiging. Ik hoop het begin volgende week in huis te hebben…zo niet dan laat ik het horen.

  • johan Rottmann

    Vorige week nog een posting geplaatst over mijn bestelling via tamiflupreventief.nl. Ik heb de bestelling netjes ontvangen. Succes!

  • Jacob

    Er komen steeds meer sites waar je tamiflu kunt kopen. Kennelijk willen de mensen zelf beslissen of ze tamiflu in huis halen of niet en dat niet laten bepalen door de overheid.

  • Internetpillen.nl

    Ben je bang voor de mexicaanse griep en heb je via internet Tamiflu besteld, of wil je dit gaan doen? Pas dan op, want dit is echt gevaarlijk! De Consumentenbond heeft net een onderzoek uitgebracht waarin zij op diverse sites pillen hebben besteld. Als het pakketje al aankwam (vaak niet) zaten er grote afwijkingen in de hoeveelheid werkzame stof (zowel teveel als te weinig) of zaten er hele andere stoffen in. Ook werd in sommige gevallen een veel te groot geldbedrag online afgeboekt. Het onderzoek is te lezen op www.internetpillen.nl.