De NDHB kan de pot op.
Ik heb hier wel om de haverklap de AID op bezoek hoor.
Ze weten me met m'n grote mond echt wel te vinden. Krijg je als je met je kop op het journaal je mening verkondigt.
Dus als er wat te knuppelen valt ben ik de eerste die neergaat.
Heb een folder gevraagd over ‘oprijlaan beveiliging’, dat geldt vast ook wel voor een landweg. Als er toch met geld gesmeten moet worden dan kan er ook nog wel een big brother een eind verderop vanaf, kabel graaf ik zelf wel in of hang ik in de bomen.
Ik voel me uiterst bedreigd door de overheid Chantal.
Hebben ze bij jou ook met helicopters rondjes boven je erf gemaakt of er een tijdje vlak boven gehangen in 2003, weet je hoeveel lawaai dat geeft? Hebben ze bij jou honden losgelaten zogenaamd per ongeluk? Had jij gewapende militairen in open jeeps voor je deur? Reden de auto's van de AID bij jou ook steeds je erf op terwijl ze niks te zoeken hadden? Als je dat wilt meemaken moet je wat meer de ‘algemene’ publiciteit' zoeken. Ze weten je dan precies te vinden.
Ik weet al wie hier op de stoep staan 1 september klokslag 10 uur, want het kost een uur om hierheen te rijden uit Amsterdam. Ja, ze sturen gasten uit Amsterdam naar me toe omdat die beter gebekt zijn dan die achterlijke Achterhoekers kennelijk.
Chantal, het wordt tijd dat je de realiteit eens onder ogen ziet.
Het is gewoon weer oorlog aan het worden.
En als de pest uitbreekt is er echt een burgeroorlog.
Denk maar niet dat de hobbydierhouders, die 200.000 die niet de NBvH of NHDB hebben gevonden zich weer laten verdoven.
Die hou je niet in toom Chantal. Dat zijn ongeleide projectielen.
Wees dus maar blij dat Plensbui op het prikbord komt.
Zo.