Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

complottheorie

• Hans

Is het wel eens bij jullie opgekomen, dat op prikborden cq fora wel eens geïnfiltreerd kan worden door figuren van bv het LNV?

Het is eigenlijk heel simpel, iemand hanteert een fake naam stookt hier en daar een vuurtje op of anderzins spreekt sussende woorden om uiteindelijk er achter te komen waar eventueel brandhaarden voor kunnen komen.

Iedereen op dit forum reageert en geeft meningen onder de schijnzekerheid van anonimiteit. Maar zoals Plensbui al aangaf, de webmaster kent de ip-adressen en daarmee de identiteiten van de inzenders.

Wat weten wij van de webmaster, helemaal niets. Sorry webmaster, dit is niet persoonlijk bedoeld, zoals mijn onderwerp aangeeft gaat het om een theorie.

• arie.j

En mensen zijn verzot op complot theorieën…Dan Brown is er tenslotte rijk door geworden.

De webmaster is gewoon Co Scholten, http://www.grasbaal.nl/

Ik ga naar bed, als je volgende week nog zulke nare dromen hebt dan schrijven we wel verder

• chantal van dam

Ik denk dat Hans ook naar bed moet en minder moet drinken.

We hebben het op deze site voornamelijk over de vogelpest en als het toevallig uitkomt over andere dierziekten

• Dirk

Kan dat gezeik tusen types hier op prikbord die elkaar ook in bed kennen eindelijk eens afgelpen zijn.

Ik wil het alleen over dierziekten en het beleid daar om heen hebben.

Duidelijk?

Dirk

• Hans

Hoera, zowel Arie, Chantal èn Dirk zijn het eens, het kan dus toch.

• Dirk

Uiteraard ben ik het met mezelf eens. Ik kan niet voor de anderen spreken. Maar waar heb je het eigenlijk over?