Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niveau

• Hans

Ik volg dit prikbord ongeveer 4 maanden. In het begin amuseerde ik mij kostelijk en deed ook de nodige informatie op.

Echter, hoe dichter de nieuwe afschermplicht naderbij kwam hoe scherper de discusies werden, op het onverkwikkelijke af.

Het is mij opgevallen dat er regelmatig ledenwerving plaats vindt voor de NBvH. Ik ken deze belangenvereniging alleen van hun site, die er op zich goed uit ziet; een lidmaatschap werd overwogen.

Maar als ik zie hoe er door Dirk en Chantal (de twee initiators voor de ledenwerving NBvH) op dit prikbord soms gediscussiërd wordt, denk ik dat ik toch maar van het lidmaatschap afzie, het maakt mij in ieder geval huiverig om binnen zo'n vereniging in een vergadering een afwijkende mening van Chantal of Dirk te hebben.

Slechte reclame!!!

• Jelle abma

Hans, wat ben jij goedkoop bezig. Zeker lid van de NHDB.

Ik lees de bijdragen van chantal en dirk ook.

Ze zijn absoluut niet met een ledenwerf actie bezig. Dat heeft de NBvH ook niet nodig.

Ze hebben er slechts op gewezen dat er ook wel andere meningen zijn dan de weerzinwekkende opstelling van de NHDB.

Bij die bond is ook geen enkele democratie alleen maar kadaverdiscipline. Als je je daar niet in schikt dan wordt je op een weinig frisse wijze aangepakt. Je weet er alles van, Hans.

Bij de NBvH heerst als vereniging democratie en is elke mening welkom.

Je hebt blijkbaar wat moeite met democratie

• Hans

Dus Jelle is ook lid van de club en heeft direkt zijn aannames al klaar.

Om je uit de droom te helpen ik ben van geen enkele vereniging lid en zeker niet van de NHDB.

Democratie is een groot goed, maar je dient er wel zorgvuldig mee om te gaan, zoals respect voor een andermans mening, geen ordinaire scheldpartijen e.d.

Maar jouw reactie is exemplarisch voor waarop ik in mijn eerste bericht doelde.

Wederom slechte reclame, ga zo door en je houdt geen potentiëel lid meer over, je schrikt alleen maar af.

• Jelle abma

Wie is er hier gek, Hans

Jij denkt dus dat de ledenvergadering van de NBvH zich hier op prikbord afspeeld.

Een bijzonder valse voorstelling van zaken voor iemand die wel degelijk lid is van de NHDB maar te laf is om daar voor uit te komen. Kennelijk ben je ergens op uit.

Overigens de discussies hier op prikbord zijn informatief, geestig en soms wat scherp. Daar kan niets op tegen zijn omdat iedereen zich kan verweren. Maar door jouw ranzige opstelling die je hier ten beste geeft maak je duidelijk dat je er niets van begrijpt. Democratie Hans betekend o.a. een vrije uitwisseling van meningen.

Als er bij herhaling gelogen wordt door het bestuur van de NHDB over een zo gevaarlijke ziekte als vogelpest dan mag daar met kracht op gewezen worden.

Zo hoort dat in een democratie. Steek je hoofd maar weer in de kippenmest.

• Hans

Jelle's antireclamecampagne duurt voort, wantrouwen viert hoogtij. Gaat woorden gebruiken als gek, vals, ranzig en steek je hoofd maar in de kippenmest en dat is volgens Jelle het hanteren van democratie.

Juist omdat op bijeenkomsten van de NBvH het gevaar bestaat figuren zoals jij tegen te komen, pas ik daarvoor en ik word door jou steeds meer in mijn mening bevestigd. Ik had nog twijfels maar die zijn inmiddels weggenomen.

Maar ik heb vermoedelijk een open zenuw geraakt in de zin van ben je niet voor ons dan ben je tegen ons en dus lid van de NHBD. Een sterk staaltje van zwartwit denken.

Dit is geen acquisitie, maar inquisitie.

• jan

Ja hans dat gevoel heb ik ook al een tijdje van ben je niet voor ons dan ben je tegen ons en zelf snappen ze dat niet,een beetje zielig.

grt jan.

• Jelle abma

Preutel maar lekker voort Hans.

Hier is de plaats waar gediscussieerd kan worden met alle discussietrucs die daarbij kunnen horen. Als jij daar bang voor bent moet je dat eerlijk zeggen. Ik zal je met gepaste zachtheid behandelen. Maar het gekke is dat jij hier op een schijnheilige, achterbakse en vooral ook onzuivere manier een anti NBvH actie aan het voeren bent. Hoe komt Hans?

Om “figuren” zoals ik waar je kennelijk bang voor bent. Wat bedoel je eigenlijk met figuren als ik?

Of had je een kapstok nodig om je af te zetten tegen de NBvH en ben ik eigenlijk niet belangrijk. Het mag hoor Hans. Maar doe dat dan met open vizier en kom met echte argumenten die de vereniging betreffen en niet mij betreffen. Wees eens wat eerlijker naar je zelf en zeg gewoon dat je jaloers bent op de successen en de zegkracht van de NBvH.

En zeg ook eens eerlijk waar je wel voor staat.

• dirk

Kijk eens aan Jan uit Luxenburg laat weer een wind.

• dirk

Ben het volledig met je eens Jelle. Hans probeert hier onder de gordel te slaan tegen een vereniging die part noch deel aan deze discussies hier op prikbord.

• jan

Is dat zo een clubje bij speed.planet.nl .

grt jan.