Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

knutten

• dirk

Ook ik wordt nu thuis opgevreten door de knutten. Ze gaan dwars door het gaas van de klamboe heen. Gisteravond zag na de eerste fles wijn mijn tong ook al aardig blauw. ANITA, RED ME!

• edgard

Slechte wijn !

• edgard

Ik wil je wel en Barolo of Vino Nobile de Montepulciano aanbevelen. Heb jij een fijne avond en geheel knutten vrij. Kun je ook combineren met Jelle zijn eendenborsten.

Of je moet met Chantal mosselen gaan eten en dan een fijne Soave erbij drinken, heb je ook nergens last van. Zelfs niet van onze oosterburen!!

Drink en eet smakelijk. Voordat de pandemie uitbreekt!!

hartelijke groeten

Edgard

• anita

het blijft leuk om iemand die in angst zit in de zeik te nemen he!edgard schreef:

>

> Ik wil je wel en Barolo of Vino Nobile de Montepulciano

> aanbevelen. Heb jij een fijne avond en geheel knutten vrij.

> Kun je ook combineren met Jelle zijn eendenborsten.

> Of je moet met Chantal mosselen gaan eten en dan een fijne

> Soave erbij drinken, heb je ook nergens last van. Zelfs niet

> van onze oosterburen!!

> Drink en eet smakelijk. Voordat de pandemie uitbreekt!!

> hartelijke groeten

> Edgard

• dirk

“In de zeik nemen” Dat is geen uitdrukking die een angstig vrouwtje in de mond neemt. Volgens mij speel je hier gewoon een rolletje van angstig trutje.

Wordt tijd dat je een andere rol instudeert en ons daarmee verrast.

• dirk

Over eten en drinken kan ik eindeloos doorgaan,

Elke maand ga ik naar de Makro en koop daar ongeveer 40 flessen wijn ( vooral wit en rosé en een paar rode cotes du Rhones) en veel vis en schelpdieren. Vooral de platte zeeuwse oesters zijn heerlijk. Voor mij echt een ontdekking. Normaal ging ik altijd naar een Delhaize in Belgie om Marennes-oesters te kopen. Die zijn ook heerlijk. Van binnen een beetje groen door een speciaal algje dat voor de kust van Marennes groeit. Die zelfde soort oester kan je ook in Canada kopen ontdekte ik daar. Ze heten daar Malpec-oesters.

Ik zat een keer daar in een kroeg (waar anders) op Prince Edward island, een soort wadden eiland, aan de oostkust van Canada en daar serveerden ze die oesters gratis. Ik ben toen wel heel erg diep gegaan.

We moesten daar ook naar een paar parties toe, om je gezicht te laten zien, waar ze onbeperkt kreeften serveerden. Sindsdien ben ik niet zo gek meer op kreeft.

En omdat mijn partner en ik daar ook maar onbeperkt wijn zijn gaan drinken (waar je voor moest betalen) waren ze ook niet meer zo gek op ons. Die anti alcohol hysterie die je in sommige staten van de USA aantreft zoals Utah is in Canda veel erger.

• edgard

Lieve schat ik neem niemand in de maling.

je moet genieten nu het nog kan, dat is toch positief dacht ik. En dan is het leven gewoon te kort om in angst te leven dus geniet en doe dat vooral door heerlijke dingen te eten en te drinken, en je zult zien dan na een fles of twee en een mandje oesters dan kijk je heel anders tegen de wereld en zijn problemen aan!

En dan nog met zulk mooi weer! Kom op kop op en genieten!

hartelijke groeten en ik meen het goed met iedereen en zeker met jou!

Edgard

• edgard

Kun je ook zeggen welke wijnen?? Frans? Duits? Spaans?

of mag dat hier niet? het zijn toch ook boeren die dit fabriceren, dus volgens mij wel gelieerd aan deze site.

Kijk dat zijn fijne dingen voor de mens. Genieten dat is het enigste wat telt hier op de wereld volgens mij dan he!

• Henk S

Kunnen jullie dan al de Nieuw-Zeelandse wijnen oa die van Hetting Vinery?

tis net of een engeltje over je tong piest. Verrukkelijk. Is natuurlijk niet te verkrijgen bij de Makro maar de goede vinoloog wel.