Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Is het hier opgeklaard?

• Plensbui

Zo, dat klinkt mooi die stilte.

Dirk alias ‘veel’ heeft zijn ‘werkgebied’ samen met z'n alter ego Chantal van Dam en misschien nog wat andere eenmalige namen die aan het tijdstip te zien ook van hem afkomstig kunnen zijn, verplaatst naar het kippen.startpagina.prikbord.

Wellicht dat hier de omgangsvormen zich ooit zullen herstellen.

Gegroet,

Plensbui

• jan

Saluu plenbui.

Wat ik vragen wilde is de aid de eerste sept komen kijken of je opgehokt had of niet.En als dirk op het kippenprikbord bezig is gaan we gewoon met de hele meute hier heen.ha ha

grt jan

• Hans

Welkom terug Plensbui.

In jouw laatste post van augustus liet je doorschemeren dat je opening van zaken zou willen geven onder bepaalde voorwaarden. Welke zijn dat?

• maria

Rustig, gelukkig.Ik hoop dat het zo blijft.

Dat kippenprikbord is voor mijn ogen niet leesbaar, er is te weinig contrast tussen letters en achtergrond.

Wat de AID betreft, Jan, ik zie hier en daar in mijn omgeving nog wel kippen lopen.Maar dat zullen wel wilde zijn, die toevallig op erven terechtkomen :D

Maria

• jan

Ja die wilde kippen hebben het best voorelkaar als je de gaas om je ren weg haald zijn het ook wilde kippen en kun je ze laten lopen.

grt jan

• Plensbui

Hallo een ieder, hier heeft zich nog niemand, wonder boven wonder, gemeld van AID.

In de buurt, zeg maar van de A1, A30 en A12 loopt het meeste hobbypluimvee nog buiten zoals 's zomers bij diegenen die ze vrij kunnen laten lopen of onder netten tegen de roofvogels.

Neem aan dat de mensen zelf bepalen wanneer het tijd wordt om ze op te sluiten, namelijk als er een dreiging is.

In mijn kringetje ook van niemand gehoord dat ze bezoek gehad hebben.

Het lijkt allemaal vrij relaxed te gaan dus.

• Plensbui

Geen flauw idee waar dat over gaat, meestal stel ik geen voorwaarden, je doet iets of je doet iets niet, onafhankelijk van de buitenwacht. Moet zeggen dat ik knap geirriteerd was dus niet geheel mezelf in die tijd. Dat is gelukkig voorbij nu. De strijd is gestreden en ik moet zeggen dat ik me er ook niet meer zo mee bezig houd.