Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat je zo vind met een beetje google

• jan

Wat je zo vind met een beetje google

Vrachtwagen lekt bloed

(Novum) - Agenten van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) keken woensdagochtend raar op toen de vrachtwagen die voor hen reed op de snelweg A50 bloeddruppels lekte. De vrachtauto werd bij Apeldoorn aan de kant gezet. Het bloed bleek afkomstig van slachtafval. Tegen de 36-jarige vrachtwagenchauffeur is proces-verbaal opgemaakt wegens afvallende lading. De chauffeur was onderweg van Duitsland naar het Gelderse Vuren. De politie zette de vrachtauto met aanhangwagen rond 11.30 uur aan de kant. De vrachtwagencombinatie is in overleg met de Voedsel- en Warenautoriteit stilgezet op een parkeerplaats tot het lekken was gestopt. De liters verloren bloed zijn vervolgens opgeruimd.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/3267/Vrachtwagen_lekt_bloed.html

En dan zouden trekvogels de vogegriep verder brengen?

Grt jan

• Koen

hahaha!

Wat dacht je van regenpijpen die bloed lekken omdat er iemand een schaap aan het hallallen is op het balkon? Normaal Haegsch tafereel hoor.

Die vrachtwagen was dus afgelopen juli?

Dat was geen vogelpest tijd hoor gna gna gna

Die lettertjes intikken is alleen maar om te voorkomen dat generators geautomatiseerde spam op prikborden zetten. Heb dat hier nooit gezien. Had toch wel verwacht dat het PVE enzo flink zouden gaan spammen, maar zolang er geen pest is zijn die muisje stil, kunnen ze de weilanden volproppen met extra scharrelkippen omdat ze een besmettetrekvogelkakdakje boven hun hoofd hebben…. (effe lekker katten, mag dat? anders deze post maar verwijderen).

Hoe zit dat met katten eigenlijk?

Mag ik wel de organisaties en de communicatie hier in dit land over de hekel halen maar niet persoonlijk worden? Dus niet Wolleswinkel, Beekmans, Veerman r.i.p. uitschelden enzo?

• jan

kijk koen wat voor een reactie daar onder stond:

Dus het heeft niks met het tijdpunt van bekeuren te doen.

grt jan

• jan

zo gaat hij.

grt jan

• Koen

yeutt <= die kode…

Ambtenaren maken regeltjes, meest nutteloze regeltjes, ze vergeten dat als er regeltjes zijn die ook gecontroleerd moeten worden maar ze kunnen geen prioriteiten stellen, wielklemmen, identiteitsbewijzen vragen aan omaatjes die met hun tas op wieltjes in voetgangersgebied lopen, niet ophokkende hobbykippenhouders toespreken terwijl er geen pest is, en noem nog meer flauwe kul, dat soort onzinnige makkelijke controle kunnen ze WEL.

Maar als ze echt uit hun ogen moeten kijken en confrontaties aangaan met potige vrouwen en mannen (chauffeurs hebben een levenservaring van heb ik jou daar, en dat hebben ze niet voor niets), tja dat vergt wat moed en tact. En dat ontbreekt eraan. Moeten ze cursusjes ‘communiceren zonder dreigen’ en ‘handhaven met normen en waarden’ gaan volgens want die lui zijn het uitschot van de samenleving, anders WORD je geen controleur in rijksdienst.

Getver!

• Koen

zmrwu, ja, dat vind ik ook, mooie kode!

zou.maar.rustig.worden.uilebal.

Even een excuus aan de controleurs die via een Melkertbaan aan hun werk gekomen zijn!

Er zijn ook best wel aardige, mensvriendelijke exemplaren.

Dus ik generaliseer gewoon lekker, maar dat is ook wel leuk om eens te doen.

• edgard

had geen tijd vandaag de natuurgebieden zijn vrij gegeven en ik kon eindelijk jagen op kosten van de donateurs van het limburgslandschap!.

Alle eenden vogelgriepvrij??