Het enige wat ik kan doen is informeren, informeren en informeren.
Maar geen hond leest deze website, in ieder geval niemand van de media.
Ze zijn gewoon te lui en te beroerd om onderzoek te doen. Ik roep wel van alles en probeer zoveel als mogelijk ook wat er DAADWERKELIJK gebeurt te roepen maar ik vlieg niet elke dag op en neer naar Engeland om het ‘nieuws’ uit eerste hand te horen. Ik heb diverse mensen daar zitten dus krijg het via een contactpersoon allemaal boven water.
Tevens analyseer (groot woord maar ik ken geen klein woord) ik de berichtgeving her en der, meest op Engelse sites en dat vergelijk ik met wat ik hoor van daar ter plekke. Ik ga niet dingen op dit prikbord zetten die niet waar zijn. En als ik het mis heb dan zeg ik dat ook. Het transport van eendagskuikens is voorlopig nog steeds niet afgeschrapt ondanks het nieuw opdoemende karkassenverhaal.
Ondertussen graas ik de regeltjes en wetjes af en kwam ineens op dat het verboden is een importverbod in te stellen tegen een ander EU-land. Dat is gestoord.
Ik wil daar nog altijd antwoord op hebben.
Waarom ging Nederland op slot in 2003 en waarom ook afgelopen zomer?
Of is dat een maatregel dat een land zelf afkondigt?
Waarom sloot Hongarije dan niet onmiddellijk zijn grenzen op 21 januari toen de eerste ganzen stierven? Zij MOETEN EU zijn, ik ben niet goed in ‘europa dingen’ want anders had er helemaal geen export naar Engeland plaatsgevonden omdat import uit zgn. Derde Landen (buiten EU) verboden is.
Alles lijkt van ellende aan elkaar te hangen in de Suffolk affaire.
Nu is het zaak dat Defra en de Engelse regering zoveel mogelijk verwarring zaaien om de werkelijke schuldigen buiten de hitte te houden of te krijgen.
Dus nu gaan ze als een gek op zoek naar Zondebokken.
Gut, dat komt bekend voor he?
Koen