Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boeren een gevaar

  • Jean-Paul

    Jij weet niet wat humor is, ik heb nog nooit iets grappigs van jou gezien

    Wel het nodige sadisme

    Dat mensen daarom afhaken is jammer maar begrijpelijk, misschien moet Co maar eens bij jou ingrijpen en je een poosje bannen

  • Jean-Paul

    En iemand die zo weinig basiskennis heeft van deze dingen begint gelijk als een gek te razen en te tieren.

    Zonder dat ze ook maar heeft geprobeerd te weten te komen hoe het echt zit.

    En dat noemt ze dan humor..

    Flink gestoord…….en bepaald niet prettig.

  • Hans

    Chantal heeft een nieuwe therapie uitgevogeld: vaccineren met antibiotica!!!!!!!

    Briljant, hoe het werkt begrijpt niemand maar ze zal het ongetwjfeld uitleggen, want zij is hoogopgeleid; juriste en gezondheidszorg o.i.d.. Met in het achterhoofd de wetenschap dat ze vorige week haarfijn aan Anita verklaard heeft dat een goede opleiding onontbeerlijk is om de onzin die anderen verspreiden te kunnen onderscheiden zijn wij erg benieuwd naar de uitleg.

    Ik las dat Arie net zoals de dames van eenden.startpagina.nl-prikbord jou willen verwijderen van de diverse prikborden. Van mij mag je blijven want ik lach graag.

  • chantal van dam

    Ik had het tegen edgard. Die wil afhaken omdat die misselijk van jouw bijdragen wordt. Had je dat niet begrepen?

  • chantal van dam

    Het bericht gaat over de situatie met (niet alleen varkens)boeren in Nederland. Antibiotica kan je op verschillende manieren toedienen.

  • chantal van dam

    Zeker op zeurtherapie geweest. Weet je echt niet wat ik bedoelde of zijn dit jouw dolletjes in dit leven?

    Het niveau hoe Arie zich over mij uitlaat en in het algemeen met onbeschofte opmerkingen zich over de prikborden baant lijkt me meer een reden om hem te verwijderen op dit beginnen op dit prikbord.

    Maar van mij hoeft dit niet. Ik gun dit soort mensen ook een plaatsje onder de zon.

  • edgard

    dat had je goed begrepen Chantal.

    Een echte boer moet de hele dag werken volgens mij?? Of heb je daar polen voor in dienst? Wel zwart natuurlijk.

    Ik wist niet dat het hier ging over alle dierziekten verander dan de naam dan is het duidelijk tenminste voor mij.

  • sjakie

    Hoi Chantal, ik ben ff verdwaald van het melkquotumforum om zelf eens te bekijken of je nu echt zo'n bitch bent die het verdient om zeer onbeschoft behandeld te worden. Voor zover ik je berichten hier lees, zijn je reakties zeer direkt, ongenuanceerd en stuur je aan op frontale confrontaties. Uit het feit dat jij eerder hebt aangevoerd dit humor te vinden, geef ik je het voordeel van de twijfel en ga ik er vanuit dat jij dit niet doet om anderen te beschadigen maar om een diskussie uit te lokken.

    Een diskussie is echter afhankelijk van deelnemers die een mening naar voren brengen en deze verdedigen met ter zake doende argumenten, maar ook open staan voor andermans argumenten. Ik krijg de indruk dat jij dit laatste wel eens vergeet, een diskussie verzandt hierdoor in een welles-nietes-woordenstrijd en uiteindelijk nemen de frustraties de overhand, wat van beide kanten niet erg hoffelijk is.

    Wat jouw bijdragen op het melkquotumbord aangaat: jij komt daar als wildvreemde binnen bij een groep doorgewinterde forumdeelnemers met door de tijd vanzelf gegroeide gedragsregels en bejegent één van hen (arie) direkt behoorlijk agressief, dit gevoegd bij jouw eerder gedane ‘boeronvriendelijke’ uitspraken op dit bord, levert een vijandige stemming op. Uiteraard geen reden voor de onbeschofte opmerkingen naar jouw persoon, maar: niets menselijks is ook een melkveehouder vreemd, zullen we maar zeggen. Ik hoop dat je dit gedrag niet als maatgevend wil zien voor de gehele melkveehouderijsektor, maar verwacht ook enig besef van de, in onze ogen, overdreven prikkelende manier van diskussieren van jouw kant.

    Ik zou je als raad mee willen geven een volgende diskussie minder fel te openen, open te staan voor, door anderen aangedragen, ter zake doende argumenten en een ander te bejegenen zoals jij dit zelf graag zou zien. Ik ga er vanuit dat je dan ook op een behoorlijke manier benaderd en te woord gestaan wordt.

    Ik wil je verder gemeend uitnodigen om in een positieve sfeer kennis te maken met een melkveehouder en z'n bedrijf; helaas lopen er op ons bedrijf geen kippen, konijnen, cavia's, kinderen of ander kleinvee om te knuffelen, dus je zult het met mij moeten doen! Een reaktie op deze bijdrage liefst ff mailen, mijn adres is altijd ingeschakeld, aangezien ik geen vaste bezoeker ben van dit bord.

    Chantal, het gaat je goed!

  • maria

    Inderdaad kun je antibiotica op verschillende manieren toedienen:o.m. oraal, intraveneus en intramusculair.

    Mogelijk ben je in de war met bacterievaccintherapie, zoals bv. de vaccinatie met het hemophilus influenzaevaccin en het pertussisvaccin bij kinderen

    En zoek maar eens op met google wat vaccineren eigenlijk is, misschien snap je dan hoe komisch de zinsnede “vaccineren met antibiotica”is.:)

    Maria

  • maria

    …………….helaas lopen er op ons bedrijf geen kippen, konijnen, cavia's, kinderen of ander kleinvee om te knuffelen, dus je zult het met mij moeten doen! Een reaktie op deze bijdrage liefst ff mailen, mijn adres is altijd ingeschakeld, aangezien ik geen vaste bezoeker ben van dit bord…………

    Boer zoekt Vrouw wordt dacht ik op nederland 1 uitgezonden! :)

    Maria