Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom

  • jeannette

    nou dat samenleven met de kippen is niet het grootste gevaar. het gaat erom dat het virus kan muteren en van mens op mens overdraagbaar wordt. eens in de zoveel jaar breekt er een pandemie uit. het is nu ongeveer wel de tijd. het kan nog een paar jaar duren misschien maar het gaat gebeuren. ik vind dat de media en overheid de bevolking juist onwetend houdt. er is een minimale berichtgeving. men wil geen paniek zaaien maar het gevolg is wel dat men niet weet waar men aantoe is. wij zijn ook een van de weinige europese landen die maar voor een klein deel van de bevolking medicijnen heeft. dit deel zijn de medici, politie en mensen met een taak tijdens een evt. uitbraak.

    ik denk wel eens, ik blijf gewoon binnen tot de epidimie over is. scholen, supermarkten etc. gaan toch allemaal dicht mocht het zover komen.

  • jeannette

    hoi maureen,

    ik schreef het net al aan andre, maar ik denk er ook zo over.mijzelf en mijn gezin isoleren. een gasfles en water inslaan. verder genoeg voorraad van alles en wachten tot het hoogtepunt van de uitbraak over is.

  • bram

    Het is er weer de tijd voor elke honderd jaar,een wereldomvattende epedemie.

    Zo blijft de natuur in evenwicht en voorkomt overbevolking.

    Die vogelgriep lijkt mij bestemd voor dat doel.

    Ik ga niet zitten afwachten,ik ga via internet deze week nog een doosje

    antivirus-ampullen bestellen.Want Nederland heeft pas 4 miljoen dosereingen besteld en dat zal echt te weinig zijn.Stelletje idioten in Den Haag om daarop te bezuinigen.

  • vanessa

    Hoi Maureen,

    Ik geef je gelijk. We hebben al Tamiflu maar de isolatie zal ik helemaal niet uitsluiten. Nog steeds zijn we niet aan het hamsteren maar het zal zeker een van de bezigheden zodra het meer deze kant op komt.

    Ik vind de regering vrij laks omgaan met dit probleem. Er zijn zo veel waarschuwingen gekomen van de kant van virologen dat ik niet begrijp dat ze zo weinig aan doen. Ik heb wel het gevoel dat ze de boel aan het sussen zijn i.p.v. alles goed organiseren.

    Groetjes, Vanessajeannette schreef:

    >

    > hoi maureen,

    >

    > ik schreef het net al aan andre, maar ik denk er ook zo

    > over.mijzelf en mijn gezin isoleren. een gasfles en water

    > inslaan. verder genoeg voorraad van alles en wachten tot het

    > hoogtepunt van de uitbraak over is.

  • vanessa

    Wat ik niet kan begrepen is dat we niet in staat zijn met zoveel technologie die we tot nu toe ontwikkeld hebben zoiets snel tegen te gaan. Lijkt me niet logisch.

  • Marcel

    Ik ga ook spullen in slaan en Tamiflu bestellen ik wacht niet meer langer, de lente komt er aan

  • Zieke kip

    Hallo, mijn naam is Zieke Kip maar dat is natuurlijk enkel voor dit forum zoals u begrijpt.

    Ik heb vroeger, in een ander leven, een paar jaar microbiologie gestudeerd en weet dat je tegen een virus absoluut niet kunt beschermen in het dagelijkse leven. Het waait dus vanzelf over maar veel mensen zullen sterven als we pech hebben.

    Of je sterft ligt natuurlijk aan je gestel en weerstand, de verzorging en evt. de medicijnen waarmee je behandeld kunt worden als je geluk hebt.

    Gelovigen onder ons zullen zeggen het is in Gods handen. Zelf denk ik dat het een welkome verassing is.

    Er zijn teveel mensen op de aarde, de mens wordt, of is een plaag geworden. Een halvering van het aantal mensen en een tijdelijke totale ontwrichting van de samenleving zal ons weer op het goede spoor brengen.

    Halleluja de vogelgriep is gekomen!

    Trouwens TBC vormt momenteel een grotere bedreiging dan de vogelgriep of eigenlijk een grotere epidemië en is nu zeer moeilijk te behandelen wegens resistentie.

    Maak u niet te druk en bedenk dat alle einde een nieuw begin is. De vogelgriep kan onze maatschappij drastisch ontwrichten en veranderen misschien wel ten goede.

  • Zieke kip

    Wie gelooft hier in samenzweringstheoriën? 911 is veroorzaakt door de cia, Bin Laden en zijn familie zijn vrienden en vertrouwelingen van Bush en Illuminati regeren de wereld?

    Nou ik wel, anders. Als u degelijk zaken voor onzinning houdt dan zou u eens wat boeken van David Icke moeten lezen of het internet eens moeten afspeuren op Illuminati, conspiracy, Rothchild, David Icke, Bilderbergers, NWO enz.

    Ik acht de kans daarom ook groot dat deze ziekte een kunstmatig gemaakt is door gentechnologie of een kweek is van die afstamt van de opgraving van de bijvoorbeeld de Eskimovrouw die gestorven was aan de Spaanse griep epidemie in 1918 en in de permafrost begraven lag en waar recentelijk erflijk materiaal van het beruchte virus op(of in) is gevonden.

    Volgens veel aanhangers van de samenzweringstheoriën bestaat er een verborgen agenda waarin de illuminati streven naar een reductie in de wereldbevolking tot 1 miljard. Na heel wat jaren leeswerk zou dit wel een goed waar kunnen zijn.

    Affijn schiet deze zieke kip maar af met zijn theorie, het boeit me niet.

    Gegroet, tok, kuch kuch

  • Zieke kip

    Het eten van kippenvlees dat besmet is zou u wel eens weerbaar kunnen maken tegen de kippengriep doordat u uw afweersysteem traint om te reageren op dit virus.

    Tenminste als u zich niet besmet met grote hoeveelheden viri maar met verwakte viri. U zou resistent kunnen worden tegen deze griep.

    Zijn er virologen die deze boerenklompenstelling kunnen weerlegen? Ik heb namelijk in mijn 2 jaar microbiologie geeerd dat het afweersysteem van ons lichaam in principe zo werkt.

    Totdat het tegendeel bewezen is zal ik kip en ei blijven eten.

    Mocht u niks meer van mij horen hier dan bestaat er een reele kans dat ik mij vergist heb. De griep wacht al op mij, het eerste geval in de buurt is al vastgesteld. Snel naar de snackbar en kipfingers halen om mijn lichaam te trainen.

    Volgens Axa zou ik nu niet meer verzekerd zijn omdat ik gevaarlijk leef…gelukkig ben ik goed verzekerd tegen ziektenkosten elders.

    ps als het niet helpt willen jullie dan tegen de regering zeggen dat het wel helpt….dan heeft deze griep nog wat goeds gebracht.

  • Zieke kip

    Het ergste van die kippengriep is de totale ontwrichting van onze samenleving doordat mensen thuis blijven van hun werk en de winkels etc niet meer bevoorraad worden. er te weinig medicijnen en verplegers zullen zijn. Stelt u zich een voor dat elke 2e nederlander ziek wordt en 50% van deze zieken sterft.

    Bijna niemand zal nog naar zijn werk gaan en wie gaat sterft misschien.

    Mensen zullen wanhopig worden en plunderen, roven en verzorging afdwingen.

    Het zal hier een toestand worden als in New Orleans als de ziekte werkelijk hard toeslaat. Ik verwacht trouwens wel dat ze dit gaat doen.

    Overleven? Bewapenen zal een noodzaak blijken. Dat was in New Orleans zo en zal hier precies zo zijn. Totale anarchie en het recht der sterkste zal heersen, iedereen voor zichzelf om te overleven en om zich te verrijken. Gelukkig worden velen ziek zodat ze niet meer willen/kunnen plunderen , verkrachten en moorden.

    Ik ga me wellicht ook verrijken als ik niet ziek ben. De rijken der aarde hebben mij langgenoeg geplukt, als zij dood zijn ga ik me hun rijkdom halen. Wellicht zal ik nog een vijand om zeep helpen als ik hem tegenkom. Cru, welnee het zijn de mensen die hun macht hebben misbruikt om mij en mijn gezin kapot te maken terwijl ik hun slechts probeerde te helpen. Ik ben een aardig en behulpzaam mens van nature maar als de anarchie uitbreekt en de sameleving sort in voor de komende tijd dan zou ik mijn vijanden wel eens het hoekje om willen helpen als de griep het niet doet.

    Acht dat u mij een creep vindt deert mij niet. Ik denk dat de opperrechter, de grote architect mij misschien begrijpt, misschien heb ik hem zelfs geholpen en heb ik het verschil tussen goed en kwaad herkend. Laat hem maar over mij, en hen rechtten dan.

    Wellicht denken anderen ook zo over mij en willen ze mij ook een kopje kleiner maken en ziedaar de chaos is er.

    Zieke Kip goet u allen, beware and behave!