Het ergste van die kippengriep is de totale ontwrichting van onze samenleving doordat mensen thuis blijven van hun werk en de winkels etc niet meer bevoorraad worden. er te weinig medicijnen en verplegers zullen zijn. Stelt u zich een voor dat elke 2e nederlander ziek wordt en 50% van deze zieken sterft.
Bijna niemand zal nog naar zijn werk gaan en wie gaat sterft misschien.
Mensen zullen wanhopig worden en plunderen, roven en verzorging afdwingen.
Het zal hier een toestand worden als in New Orleans als de ziekte werkelijk hard toeslaat. Ik verwacht trouwens wel dat ze dit gaat doen.
Overleven? Bewapenen zal een noodzaak blijken. Dat was in New Orleans zo en zal hier precies zo zijn. Totale anarchie en het recht der sterkste zal heersen, iedereen voor zichzelf om te overleven en om zich te verrijken. Gelukkig worden velen ziek zodat ze niet meer willen/kunnen plunderen , verkrachten en moorden.
Ik ga me wellicht ook verrijken als ik niet ziek ben. De rijken der aarde hebben mij langgenoeg geplukt, als zij dood zijn ga ik me hun rijkdom halen. Wellicht zal ik nog een vijand om zeep helpen als ik hem tegenkom. Cru, welnee het zijn de mensen die hun macht hebben misbruikt om mij en mijn gezin kapot te maken terwijl ik hun slechts probeerde te helpen. Ik ben een aardig en behulpzaam mens van nature maar als de anarchie uitbreekt en de sameleving sort in voor de komende tijd dan zou ik mijn vijanden wel eens het hoekje om willen helpen als de griep het niet doet.
Acht dat u mij een creep vindt deert mij niet. Ik denk dat de opperrechter, de grote architect mij misschien begrijpt, misschien heb ik hem zelfs geholpen en heb ik het verschil tussen goed en kwaad herkend. Laat hem maar over mij, en hen rechtten dan.
Wellicht denken anderen ook zo over mij en willen ze mij ook een kopje kleiner maken en ziedaar de chaos is er.
Zieke Kip goet u allen, beware and behave!