Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boeren een gevaar

  • chantal van dam

    Wat bedoel je nu precies Arie?

  • chantal van dam

    Wat een inzicht! Fantastisch! Jammer dat je in de laatste zin je zelf onderuit haalt.

  • chantal van dam

    Ga je lekker, Arie? Kan je het bij je vrouw nier meer vinden?

  • chantal van dam

    Sjakie, dank voor je reactie. Er zijn ook nog beschaafde mensen. Ik ben een hobbydierhouder zonder dat ik de pretentie heb namens hun te spreken.Ik heb kippen, eenden, duiven en bijzondere schapen. Bij elkaar ongeveer 100 stuks.

    Hobbydierhouders hebben de afgelopen jaren sterk geleden onder het nalatig gedrag van de commerciele sector. Er is op deze site hierover genoeg gezegd.

    Commerciele boeren hebben altijd de steun gehad van Den Haag en Brussel terwijl de hobbydierhouder daar voortdurend ten onrechte het slachtoffer van was.

    Zaken zijn door de hobbydierhouderij en hun organisatie wat bij gesteld. Maar er valt nog veel te verbeteren. Helaas blijkt vooral op het prikbord van “melkquotum” dat men kiest voor primitiviteit. Dat irriteert, vandaar dat ik op dezelfde manier maar dan beschaafder en ter zake hier voluit tegen in ga. Het is aan de de commerciele sector om zaken te normaliseren. Helaas ben jij hierin een witte raaf maar het geeft moed.

  • chantal van dam

    Graag een foto.

  • edgard

    ja dat dacht ik al gewoon een AID er die hier de boel zit op te jutten en zondag's vrij en voor in de kerk. Ik snap het.

  • Agnosticus

    Helaas, ik houd niet op een foto, daarnaast wil ik je eetlust niet bederven. Maar volgens mijn moeder schijn ik een erg mooi karakter te hebben. Nog interesse??

  • chantal van dam

    Je moeder wist het al: geen verstand!

  • Agnosticus

    Maar dat geeft toch niet, verstand dat heb jij. Ik ben weer heel erg lief en dat ben jij weer niet. Zo kunnen we elkaar prachtig compenseren en complementeren.

    't Is jammer van de foto, maar dat is tegen mijn religie. Maar om je toch een idee te geven, ik ben qua uiterlijk een soort kruising van Arthur Docters van Leeuwen en Mat Herben, dus dat zit wel goed. Mijn koosnaampje vroeger thuis was kobold.

    O ja en mijn vriend begrijpt me niet.

  • Chantal van Dam

    Mijn vriend, Arie j (het hoge woord moet er maar eens uit), begrijpt me wel