Stop je alweer?? het heintje davids effect? Arie??
Ik heb al eens gelezen dat je weg was hier, niet doen en gewoon blijven lachen!!
Edgard
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsPathetisch die pluimveehouders die de bioindustriemethodes volgen.
Iedereen ziet toch dat dat niet werkt op de lange duur? Heeft nix met hobbypluimveehouders te maken maar met ordinaire en uitgekauwde wetmatigheden. Waar geen vraag naar is zal nooit wat opleveren.
Waar de concurrentie (lagere lonen) te zwaar is leggen de diegenen die niet goedkoper kunnen produceren het lood. MITS ze toegevoegde waarde hebben. Nou die is er niet in de bioindustrie.
Hoe rijker de consumenten worden, hoe kieskeuriger. We zitten (schijnt) economisch weer in een liftje te zitten. Tel uit je winst als pluimveehouder. De mensen met geld kopen allang die 6 weken oude supermarktkippen niet meer. Zit kraak noch smaak aan. Dus als je voor de ramsh markt wilt gaan produceren in een loeiduur land als ditte ben je gewoon verkeerd bezig.
Maria, ik had ooit dat bericht over hersen(vlies)ontsteking gevonden vorig jaar ergens van een dubieuze dokter, amerikaan geloof ik (leuk he Arie), die van allerlei onderzoeken deed maar nogmaals errug twijfelachtig want hij deed alleen maar aan borstklopperij tussen de feitjes door. Denk niet dat ik die meer terug kan vinden.
Google'n op birdflu en India lijkt me.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?