Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

evolutie

• agnosticus

Kan iemand mij het juiste adres van het vogelpagina-prikbord geven. Ik had het wel, maar als ik tegenwoordig inlog kom ik op een of andere theologische site terecht, alwaar een woordenstrijd wordt gevoerd door over de waarheid, wat dat ook wezen mag. Die theologische site is weer besmet (virus?) met de genealogische perikelen

van één of andere mevrouw zonder veel aanspraak.

Reuze interessant allemaal, maar dit hoort toch thuis op LoofDenHeer.ar, SpreekMeNietTegen.ch. of Kijk EensHoeInteressantIkBen.ch of iets dergelijks.

Alvast bedankt voor de hulp.

• edgard

Dat is leuk eindelijk wat humor!!!!!!!!!!

En de rest iedereen denkt maar wat hij of zij wil.

Ik ben blij dat ik onder de rivieren woon en een beetje kan genieten van al het goede wat het leven bied.

En dan nog wat het is zeker de VOGELgriep pagina. maar het gaat meestal over koeien en schapen en boeren, dus dit moet dan ook kunnen.

Nog een fijne dag gewenst Edgard

• Stoicijn

Daar hebben we hansje zeurpiet weer. Altijd klagen en nimmer zelf een zinvolle bijdrage aan dit forum.

In een forum waar het uitsluitend over dierziekten gaat heb je wel eens behoefte aan een uitstapje zeker als die logisch uit eerdere discussies voortkomt.

Maar Hansje is voortdurend op zoek naar argumenten om deelnemers en ook organisaties waar ze lid van zijn op onoirbare manieren te diskwalificeren.

Ik begrijp het wel hoor hans, zeker op school veel gepest door de rotjochies. En heb je voorgenomen om dat eens allemaal ook te gaan doen en vooral ook op dat zelfde ondermaatse schoolse niveau.

Ben je toch nog ergens in geslaagd in dit leven. Hopelijk komt het nog goed met je.

• chantal van dam

Leuk Arie, al die bijbelse termen als hoogmoed etc.

Terwijl ik de christenen en niet alleen de protestants christenen in hun waarde laat diskwalificeer jij in je laatste stuk praktisch elke christen die niet in je straatje past of waar jij noort van gehoord hebt zoals de Mormonen.

Het mag van mij allemaal hoor want ik ben er ook van overtuigd dat er geen enkele religie en ideologie deugt. Want het is allemaal mensenwerk en mensen streven nu eenmaal als ze kans krijgen hun particliere belangentjes na zonder god of gebod.

Dat is in de 2e wereldoorlog wel gebleken.

• agnosticus

Fantastisch, wat een inlevingsvermogen, eindelijk iemand, die mij begrijpt. Je zou bijna geloven Stoïcijntje dat je het allemaal zelf hebt meegemaakt zo goed als je het invoelt. Immers geen herkenning zonder eigen ervaring.

Dank zij jou zijn mij de schellen van de ogen gevallen en heb ik inzicht gekregen in mijn leven tot nu toe, mijn eenzaamheid op de boerderieë en hoe ik mijn frustaties op de ander botvier. Maar dit gaat allemaal veranderen, want ik heb iemand gevonden die dit ook meegemaakt heeft en vast de eigen eenzaamheid met mij wil delen.

Hmm, lekker schelden op elkaar, lekkerrr.

Stoïcijntje, wil je met me trouwen?

• edgard

dazzz lachen!!

Ik kom ook met een echt boerengeschenk!!!!!!!!! hahaaaaa

• jelle abma

Je hoeft er niet geweest te zijn om een goed oordeel te kunnen ontwikkelen.

• chantal van dam

Een dorsvlegel, mag ik hopen?

• edgard

ja dat is goed met een extra dikke eindknuppel!!!

haha

Ik dacht zelf meer aan een heel pak subsidieaanvragen!

Wanneer gaat het gebeuren?? Voor of na de griep pandemie???

Scheelt wel veel in de uitnodigingen.

Hoeft Anita ook niet meer uitgenodigd te worden want die is als eerste kasje wijlen.

Geweldig maar weer

Edgard

• Jean-Paul

Sinds wanneer hoogmoed een bijbelse term is weet ik niet, ik heb nimmer gehoord dat het een bijbelse term is , hooguit wat oud-nederlands.

Als je het niet begrijpt, het betekent zelfingenomen en trots.

Jij laat niemand in zijn waarde behalve jezelf, afgeven op anderen doe je graag en veel, terwijl je vervolgens net doet of je de brave Hendrik bent

Je discussie techniek doet denken aan een zwaar schizofeen persoon

<<<<<<<<

Nog steeds…

Het hennetje oogt een beetje pinnig en gedraagt zich paranoïde, probeert zich omhoog in de pikorde te werken en gaat daarbij geen enkele methode uit de weg.

Therapie heeft niet geholpen, die maakt ze niet af en haar pilletjes slikt ze ook niet regelmatig, ik zie het somber in. Dus heb ik haar maar een mooie naam gegeven:

Chantal.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2498&i=2764&t=2710